Martin Schovanec

Autor je provozovatel herního obchodu www.xzone.cz.
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1611x

Martin Schovanec

Naše české stereotypy aneb ČR vs. Anglie

My Češi se strašně rádi porovnáváme se zeměmi na západ od nás. Víme v čem jsou lepší či horší, jak dobře se tam žije a jak špatně u nás. A tohle vše víme, aniž bychom tam nějakou dobu žili či dokonce tu zemi jen navštívili. Dokonce jsme si vytvořili i vlastní steoreotyp Čecha s tím, že na západě jsou lidé lepší a usměvavější. Já jsem nedávno strávil více jak čtyři týdny v Londýně v Anglii a to už je rozumná doba, která stačí na vyvrácení alespoň těch nejpovrchnějších steoreotypů.

20.5.2013 v 20:10 | Karma: 18,42 | Přečteno: 4432x | Diskuse| Společnost

Martin Schovanec

ČR = Nedvěd, Baroš, Čech, Praha, Havel, Škoda...

Za posledních 10 let jsem procestoval myslím slušnou řádku zemí a jakožto patriota mě vždy potěšilo, když jsme odpověděli na otázku “Where are you from?” a dostalo se nám reakce jako “Czech Republic? Yes, I know! Nedvěd, Baroš, Čech, Praha, Havel, Škoda.” Většinou přesně v takovémto pořadí.

16.7.2012 v 21:21 | Karma: 12,15 | Přečteno: 1346x | Diskuse| Cestování

Martin Schovanec

Jak jsme přežili Inca Trail v Peru

Před zhruba měsícem, kdy celá naše firma bláznila kolem Diabla 3 a hráči nadávali na Blizzard a jejich spadlé servery pod startovním náporem fanoušků, jsem měl trochu jinou “krizi”:-). V ty dny jsem zrovna vyšlapával kopce v peruánských Andách směr Machu Picchu, jedné z nejobdivuhodnějších památek na světě. Ale začněme od začátku.

21.6.2012 v 15:40 | Karma: 25,93 | Přečteno: 3722x | Diskuse| Cestování